Fiat 130 Coupé – Paolo Martini poolt Pininfarina tehases disainitud Fiat 130 Coupé oli teise maailmasõja järel ainuke eelarvepiiranguta ehitatud Fiat. Sellest ka järeleandmatu kvaliteet rafineeritud viimistlusega interjööri, mugavate sõiduomaduste ja Aurelio Lampredi disainitud V6 mootori osas.
BMW E28 M535i – ehtne modernistlik näide sakslaste inseneritööst. BMW E24 kõrval oli E28 viimaseks haininaga mudeliks. Kaheaastase tootmisperioodi jooksul jõuti valmistada umbkaudu 4500 vasakpoolse rooliga katalüsaatorita ja manuaalse käigukastiga sõidukit
Mercedes-Benz 560 SL 1988 – Mercedes-Benz R107 on 2-kohaline saksa sportauto, mida toodeti aastatel 1971 – 1989, olles pikaaegse tootmisajaga G-klassi kõrval teisel kohal. Standarvarustusse kuulus pehmekatus, eemaldatav kõvakatus oli saadaval lisavarustusena.
Jaguar XJ-S 1988 – väga pikalt (1975 – 1996) tootmises püsinud stiilne kupee on tänaseni ajatu. 1981. aastal vahetus XJ-S mudelitähis XJ-S HE vastu ning auto sai endale väga efektiivse töövõimega V12 mootori, mille kütusekulu jäi suure mootori kohta normaalsuse piiridesse.
BMW M6 Convertible – aegade kiireim “soft-top” BMW, mis debüteeris aastal 2006. Auhinnatud 5-liitrise vabalthingava V10 jõud viiakse läbi F1 tehnoloogiaid kasutava SMG- käigukasti tagasilda ning 4,8 sekundiline sõit sajani saab alata.
Jaguar XK Convertible 4.2 2007 – kaheukseline 2+2 kohaline “grand tourer”, mida toodeti kahe põlvkonnana aastatel 1996 – 2014 nii luukpärana toimiva kupeena kui ka kabrioletina. XK teine generatsioon sai alguse 2005. aastal ning läbis aastaks 2007 täieliku disainimuudatuse.
Daimler Double Six 1994 – Kui XJ40 tootmine 1986. aastal algas, teadis Jaguar, et nad peavad turule tooma ka V12 mootoriga versiooni. Selleks tehti kuus aastat kestnud kogu esiosa hõlmav ümberehitus, mahutamaks V12 mootor XJ40 mootoriruumi. 1993. aastal tuli lõpuks müügile XJ40 koos uue 6.0 V12 mootoriga (arenduskood XJ81).
Komisjonimüüki võtame vaid hobiautosid, mille seisukorra oleme ise põhjalikult hinnanud ja läbi kogenud.
5000€
Jaguar S-Type
Väga ahvatlev värvikombinatsioon – punane metallik välisvärv, mida suurepäraselt toetab heledas toonides nahksisu. Auto varustatud mudelivärskenduse järgse 4.2 liitrise V8 mootoriga.
Jaguar XJ Series I, II ja III kuuluvad kuulsaimate disainiga autode hulka ja on paljude silmis kaunima välimusega sedaan ajaloos.Antud disainijoon sai alguse 1968 aastal Series I mudeliga ja pärast teist mudeliuuendust kandis nime Series III. Series III mudeli tootmine jätkus aastani 1992. Mootoriteks olid R6 (tootmine lõpetati 1986ndal aastal) ja V12.